Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Canias ERP ile Müşteri
İlişkileri Yönetimi

Müşterilerinizi ve onların rakiplerinizle olan faaliyetlerini, geçmiş kayıtlarını, ayrıca ilgili tüm kişi adres bilgilerini modül dahilinde saklar. Modülün esnek veritabanı yapısı, müşterilerinizle ilgili kaydını tutmak istediğiniz her türlü bilgiyi depolamaya olanak sağlar. Veri ambarı olarak görev yapan merkezi veri depolama işlevi, pazarlama, çağrı merkezi, satış ve hizmetler arasındaki faaliyetlerdeki koordinasyonu verimli ve kolay bir şekilde yürütmenizi sağlar.

Modül
Özellikleri

Merkezi iletişim platformu

Diğer CANIAS ERP modülleri ile kusursuz entegrasyon

Bireysel ya da ERP sistemine entegre sürümler

Sezgisel kullanıma elverişli kullanıcı dostu arayüz

Kullanımı kolay yetkilendirme özellikleri

Platformdan bağımsızlık

Kurumsal İletişim Yönetimi
modülü ile entegrasyon

e-Posta istemcisi

Takvim işlevi

Görev yöneticisi

Aktivite yöneticisi

Adres defteri yönetimi

SMS gönderimi